Publications of L. L. Lee

Journal Article (3)

1.
Journal Article
Genzel, R.; Jolly, J.-B.; Liu, D.; Price, S. H.; Lee, L. L.; Förster-Schreiber, N. M.; Tacconi, L. J.; Herrera-Camus, R.; Barfety, C.; Burkert, A. et al.; Cao, Y.; Davies, R. I.; Dekel, A.; Lee, M. M.; Lutz, D.; Naab, T.; Neri, R.; Shachar, A. N.; Pastras, S.; Pulsoni, C.; Renzini, A.; Schuster, K.; Shimizu, T. T.; Stanley, F.; Sternberg, A.; Übler, H.: Evidence for Large-scale, Rapid Gas Inflows in z ∼ 2 Star-forming Disks. The Astrophysical Journal 957 (1), 48 (2023)
2.
Journal Article
Shachar, A. N.; Price, S. H.; Förster Schreiber, N. M.; Genzel, R.; Shimizu, T. T.; Tacconi, L. J.; Übler, H.; Burkert, A.; Davies, R. I.; Dekel, A. et al.; Herrera-Camus, R.; Lee, L. L.; Liu, D.; Lutz, D.; Naab, T.; Neri, R.; Renzini, A.; Saglia, R.; Schuster, K. F.; Sternberg, A.; Wisnioski, E.; Wuyts, S.: RC100: Rotation Curves of 100 Massive Star-forming Galaxies at z = 0.6–2.5 Reveal Little Dark Matter on Galactic Scales. The Astrophysical Journal 944 (1), 78 (2023)
3.
Journal Article
Liu, D.; Förster Schreiber, N. M.; Genzel, R.; Lutz, D.; Price, S. H.; Lee, L. L.; Baker, A. J.; Burkert, A.; Coogan, R. T.; Davies, R. I. et al.; Davies, R. L.; Herrera-Camus, R.; Kodama, T.; Lee, M. M.; Nestor, A.; Pulsoni, C.; Renzini, A.; Sharon, C. E.; Shimizu, T. T.; Tacconi, L. J.; Tadaki, K.-i.; Übler, H.: An ∼600 pc view of the strongly lensed, massive main-sequence galaxy J0901: A baryon-dominated, thick turbulent rotating disk with a clumpy cold gas ring at z = 2.259. The Astrophysical Journal 942 (2), 98 (2023)
Go to Editor View